[νομάδες]
ETYM. νομάδες.< τρόπος ζωής φυλών που μετακινούνται από τόπο σε τόπο, χωρίς να εγκαθίστανται πουθενά μόνιμα. Ο νομαδισμός υπήρξε κινητήρια δύναμη της προόδου. Το μεγαλύτερο μέρος σπουδαίων ανακαλύψεων (η φωτιά, ο τροχός, τα ρούχα, τα όπλα, η τέχνη, η μουσική) και ανανεώσεων γεννήθηκαν απ' το νομαδισμό.

[nomaδesartcore] 
Το 2011 δημιουργήθηκε η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία με σκοπό τον επαναπροσδιορισμό του θεάτρου σε σχέση με τις άλλες τέχνες όπως επίσης και της σχέσης του με την κοινωνία και τον άνθρωπο. Μιας και η κοινωνία είναι ένας ζωντανός οργανισμός που μετατοπίζεται αέναα , η κίνηση , η παρατήρηση , η αλλαγή και η σύνθεση είναι τα εργαλεία μας στο δρόμο της δημιουργίας. Προσπάθεια να βρούμε και πάλι τον λόγο και τον τρόπο των αναπαραστάσεων στις μέρες μας. Με κέντρο τον άνθρωπο, με λόγο που γεννάτε εντός των κοινωνικών μας συνθηκών, δημιουργούμε διαλόγους, αφουγκραζόμαστε και εκφραζόμαστε μέσα από καλλιτεχνικές διαδρομές. Η κίνηση και η ανασφάλεια είναι το μόνο σταθερό μας σημείο. Στόχος να γεμίσουμε με νέες ζωές, να συνδεόμαστε με ανθρώπους και να δημιουργούμε πυρήνες , που να μπορούν και μόνοι τους να υπάρχουν , να προτείνουν , να εκφράζονται.


Οι άξονες που κινούμαστε είναι οι εξής:

Τέχνη Τοπίου: ο τόπος, ο μη θεατρικός, προσφέρει πρώτες ύλες που ενεργοποιούν μνήμες, συνήθειές ζωής και οπτικές που θα πρέπει μέσα σε αυτές να αναπτύξουμε κάθε δράση, αποκωδικοποιώντας τις λειτουργίες των πόλεων, αξιοποιώντας το φυσικό τοπίο, φωτίζοντας το με τον ρεαλισμό ή την παραδοξότητα.

Το βίωμα : Κάθε δράση συνδιαλέγεται από την συμμετοχή των θεατών, κάθε θέμα ερευνάτε από τις δοσμένες κοινωνικές συνθήκες. Στο θέατρο υπάρχει μόνο η στιγμή, δεν υπάρχει τίποτα που να μένει ως μνήμη .“Σωματογραφούμε “ άμεσα την αίσθηση που προκύπτει και δημιουργούμε συνθήκες συνενοχής ,βάζοντας τους θεατές σε θέση πρωταγωνιστή ,αφήνοντας τους να γράψει η διαδικασία σαν μια πολύ προσωπική δικά του ιστορία.

Συμμετοχή – διάδραση: Αν και θέατρο χωρίς τη φυσική ή πνευματική συμμετοχή των θεατών δεν υφίσταται, στις μέρες μας η κριτική και παθητική θέση τους, μας κινεί να μιλήσουμε εκ νέου για την συμμετοχή. Η συμμετοχή λοιπόν, θα μπορεί να είναι άλλοτε κοινωνική, όταν ο θεατής μέσω μιας τελετουργίας ή γιορτής ενώνεται με τους άλλους, άλλοτε φυσική , όταν προσκαλείται το κοινό να κυκλοφορεί ανάμεσα στις σκηνές , να παίζει με τους ηθοποιούς, άλλοτε παιγνιώδης, όταν π.χ. στο αόρατο θέατρο , δεν γνωρίζουν τους ηθοποιούς. Δεν υπάρχει μία μορφή συμμετοχής, αλλά ένα ύφος υποκριτικής και σκηνοθεσίας που ενεργοποιεί το θεατή, προσκαλώντας τον σε δραματουργική ανάγνωση, αποκρυπτογράφηση σημείων και σύγκριση της αναπαριστώμενης πραγματικότητας και του δικού του σύμπαντος.

Σημαντικές επιρροές για την διαδρομή της ομάδας, υπήρξαν το λαικό θέατρο, το θέατρο ντοκουμέντο, το θέατρο των μαζών, το φτωχό θέατρο, το θέατρο πολιτικοθεραπείας του Μπόαλ και το αγωνιστικό θέατρο.

Η διδασκαλία και η εκπαίδευση παιδιών, νέων και ενηλίκων, μέσω του θεάτρου είναι μια εξίσου σημαντική δραστηριότητα της ομάδας, όπου αναπτύσσει μέσα από θεματικά εργαστήρια, μικρούς και μεγάλους κύκλους, σύμφωνα πάντα με τις τοποχρονικές ανάγκες που αντιλαμβανόμαστε. Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εκπαιδευτικές δράσεις πάνω στα πέντε βασικά συναισθήματα, στα στερεότυπα, την έννοια του συνόλου και του αποκλεισμού και έχουν δημιουργηθεί θεατρικές ομάδες σε νησιά των Κυκλάδων και της Κρήτης.

H εταιρία έχει επιχορηγηθεί για εκπαιδευτικά προγράμματα από το Υπουργείο Πολιτισμού (2019,2021), όπως και για παράσταση σε μουσεία νεότερου πολιτισμού(2020), έχει συνεργαστεί με πολλούς Δημοτικούς Φορείς ( Αμοργού, Ιωαννίνων, Μυτιλήνης, Νάξου, Αθηνών, Πειραιά κ.α), με πανεπιστημιακούς φορείς ( Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών και Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο) και έχει συνεργαστεί με την Περιφέρεια Βορείου και Νοτίου Αιγαίου σε δράσεις θεατρικές, εικαστικές και εκπαιδευτικές.